9.6.15

Obaveštenje povodom uvida u radove

Drage koleginice i kolege,

S obzirom da mi je noćas stiglo dvadesetak mejlova i da ja po ceo dan samo odgovaram na ista pitanja napisaću ovde još jednom ono što sam više puta rekla. Medijsku etiku i Političku antropologiju pregleda profesor Čupic, a ne ja.
Profesora sam pitala da vam organizuje termin za uvid u radove i on će to učiniti u junu mesecu. Tačan datum će mi javiti naknadno. Rekao mi je da svaki student ponese knjigu i spremi da pokaže šta je napisao iz tog pitanja koje je bilo zadato, a da mu nije bilo priznato.

Pozdravljam vas,
Milica.

2 comments:

  1. Poštovana Milice,
    Ako ispit iz etike radimo u međuroku, da li ga prijavljujemo za septembar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postovana,

      Prijavite kad vi zelite. Ako polazete u julu mozete da prijavite za jul ili septembar. Kako hocete. Samo dodjete kad bude zakazan upis za taj rok.
      Pozdrav,
      Milica.

      Delete